De-weg-is-het-doel.reismee.nl

de laatste 4 dagen

27/9 Saaie route en lang 25 km. Pallas de Rei is ook een ingedut dorp.

28/9 Slecht geslapen 6.00 op door associale spanjaarden die zich net op de route gevoegd hebben. Er is echt verschil tussen de mensen die de laatste 100km lopen en ons oude rotten.Wel had ik een hele leuke ontmoeting met de man van een vrouw die ik op de eerste dagen regelmatig tegenkwam en die sinds een paar weken samen lopen. Hij vroeg naar wat ik in het dagelijks leven deed dus kwam het camping verhaal tevoorschijn. Natuurlijk kende ook hij nederlanders die een camping in frankrijf hadden en hoe onze camping dan wel heette.Ik nog zeggen dat het een onuitsprekelijke naam was toen hij helemaal begon te stralen toen ik WAKAN TANKA zei en niet alleen dat, hij begon gelijk een lied over w.t. te zingen en te trommelen. Nu geweldig toch bleek hij een hele opleiding achter de rug te hebben over medicijnwiel leggen, trommelen, vuurlopen enz..mijn dag kon dus niet meer stuk en zeker niet nadat we met zijn vieren lekker gekookt en gegeten hadden.In mijn dromen komen de kinderen en Ries steeds meer terug dus het wordt tijd dat ik naar huis ga.

29/9 Om 7.30 op pad. Bij mijn eerste stop stuit ik weer op Gunther en Christine en krijg ik een hele dikke gemeende indianenknuffel. De stemming onder de pelgrims is wisselend de een is blij dat het er bijna opzit de ander is blij dat we nog 4 dagen doormogen. Hoe meer we Santigo naderen hoe commercieeler alles wordt en dat staat veel mensen tegen. De route leid ons door prachtige eucaliptus bossen die tot aan de hemel lijken te reiken en die een heerlijke geur verspreiden.

Reacties

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!